piątek, 12 lipca 2013

Ross i Laura RAZEM?

Kochani!!!!
Albo to pogłoski albo Laura i Ross sobie z nas żartują, ale piszą, że są RAZEM!! :D Osobiście mam nadzieję, że jest to prawda, bo jeżeli tak to bardzo cieszę się ich szczęściem :) sama jestem w ich wieku, więc wiem, że jest to jedno z piękniejszych rzeczy w tym czasie :3

Tu macie małe potwierdzenie tego co piszą na asku. Pierwsze zdjęcie jest z ich wspólnego konta, drugie z  Rossa, a reszta jest z konta Laury.

Cieszycie się? Mam nadzieję, że sobie nie żartują i nas nie okłamują, bo ja już się nastawiłam na to, że są razem :)
Miłego czytania!!! :* <3

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciuu.. nie rozumiem, czemu tyle osób się na to nabiera. Po raz kolejny powtarzam wam wszystkim tu czytelnikom: LAURA I ROSS NIE MAJĄ ASKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez przypadek usunął mi się komentarz. -.-
    Wiem, widziałam te pytania i odpowiedzi na asku.
    Weronika mówi,że nie mają kont ,ale ja nie wiem, bo niektórzy mówią ,że niedawno sobie założyli. Teraz to już się skołowałam ,ale ok :D

    OdpowiedzUsuń