czwartek, 4 lipca 2013

Liebster blog

Siemka!
Zostałam nominowana do "Liebster blog"! Bardzo rozczuliły mnie te ogromne wyróżnienia, za co bardzo wam dziękuję :* To moje pierwsze nominacje, więc do końca nie wiem co i jak, ale szybko się uczę ;)

Nominowało mnie aż DZIESIĘĆ osób!
-Julia Owedyk
-Tini. ; *
-Tori Pa
-Natalie ;3
-Elmo ;3
-Weronika C.
-weronika love
-Wawerka
-Monika B
-Rydelicious
Dziękuję wam z całego serca <3

Moje odpowiedzi na pytania Julki Owedyk i Tori Pa:
1. Jakie masz zainteresowania?
Moda, gotowanie i wiele innych różnych rzeczy.
2. Czy jesteś szczęśliwa/y?
Oczywiście :D
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Wiele ich jest, aby wymieniać :)
4. Jakie są Twoje plany na wakacje?
Obozy, na których będę opiekować się dziećmi oraz liczne wypady ze znajomymi do różnych miast.
5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz?
Uszczęśliwiam bliskie mi osoby oraz siebie :)
6. Najpiękniejsza chwila Twojego życia to...
Dużo było takich chwil :3
7. Gdzie chciałbyś/abyś wybrać się w podróż?
Stany Zjednoczone, Hiszpania, Japonia, Portugalia i Wielka Brytania.
8. Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej?
Chyba nie
9. Twoja ulubiona książka to...
Obecnie "Bezpieczna przystań" Nicholasa Sparksa
10. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Nie mam ulubionego, ale lubię piwonie
11. Czy zmieniłabyś/łbyś w swoim życiu?
Nie :)

Pytania Natalie ;3
1. Twoje ulubione miasto?
Warszawa
2. Jakie jest Twoje największe hobby?
Nie mam hobby
3. Masz jakieś dziwactwa?
Zapewne mam :)
4. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie?
Lubię jeść, więc lubie dużo różnych rzeczy
5. Masz jakieś największe marzenie?
Mam wiele marzeń i trudno mi jest wskazać to największe.
6. Gdybyś miała jedno, dowolne życzenie, czego byś chiała?
Nie wiem, musiałabym bardzo się zastanowić :)
7. Wolisz kisiel czy budyń?
Zależy na co mam ochotę ;)
8. Jaką książkę obecnie czytasz?
"Dzika droga" Cheryl Strayed
9. Jaki jest twój ulubiony film?
Lubię wiele, ale ostatnio bardzo zachwycił mnie "Poradnik pozytywnego myślenia" - chciałabym przeczytać tą książke :)
10. Gdybyś miała możliwość, spotkania kogoś sławnego, kogo byś wybrała?
Trudne pytanie :D może Josh Hutcherson? Albo Robert Downey Jr? :3
11. W jakim wydarzeniu historycznym najchętniej wzięłabyś udział?
Nie mam zielonego pojęcia :p

Pytania Elmo :3
1. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
Geografia, angielski i hiszpański
2. Ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej, ale kocham "Almost lover" Fine frenzy
3. Jesteś jedenaczką czy masz rodzeństwo?
Mam starszą siostrę :)
4. Ulubione zwierze?
Pies, pingwin, panda i lew :3
5. Ulubiony kolor?
Bardzo lubię miętowy i beżowy
6. Miejsce, które najbardziej chciałbyś zwiedzić?
Zbyt wiele jest takich miejsc :3
7. Ulubiony gatunek filmowy?
Komedia romantyczna i filmy akcji
8. Ulubiony sport?
Taniec <3
9. Co najbardziej lubisz robić w wakacje?
Spotykać się ze znajomymi i odkrywanie z nimi nowych miejsc
10. Ulubiona gra planszowa?
Monopol
11. Boisz się pająków?
Niestety tak :(

Pytania Weroniki C.
1. Co kochasz robić?
Wiele rzeczy: spotykać się z przyjaciółmi, czytać, pisać i jeść <3
2. Ulubiona piosenka?
Było :)
3. Lubisz chodzić do szkoły? Uzasadnij.
Lubię. Mam fajnych ludzi w klasie i poza, z którymi dobrze mija mi czas w szkole :)
4. Twoja szczęśliwa liczba?
Nie posiadam takiej
5.  Owoce czy warzywa?
Owoce
6. Ulubiona pora roku?
Lato :)
7. Wieś czy miasto?
MIASTO!
8. Jakie miejsce chcesz odwiedzić?
Było
9. Ulubiony napój?
Hmmm może kawa. :)
10. Ulubione zwierze?
Było
11. Ulubiony blog?
Nie mam ulubionego, mam lubiane :p

Pytania weroniki love:
1. Czy masz rodzeństwo?
Tak, starsze
2. Czy miałaś kiedyś tak, że chciałaś zatrzymać czas?
Tak, kilka razy :)
3. Czy tęsknisz za dzieciństwem?
Bardzo :(
4. Czy chciałabyś cofnąć czas i poprawić błędy?
Może niektóre bym chciała :)
5. Czy płakałaś po zakończeniu szkoły?
Nie
6.  Czy łatwo się wzruszasz.?
Tak
7. Płakałaś przy jakimś filmie?
Oczywiście :)
8. Co wolisz pomarańcze czy truskawki?
Truskawki
9. Czy wstawisz swoje zdjęcie na bloga?
Raczej nie :p
10. Jak wyglądasz?
Zależy od gustu człowieka :)
11. Czy pamiętasz ludzi, których poznałaś kilka lat temu np. na kolonii i dalej utrzymujeci kontakt?
Tak

Pytania Wawerki:
1. Ulubiony kolor?
Było :)
2. Ulubiony film lub serial?
Serial - "Pretty Little Liars" i "Gossip Girl"
Film - może "Szczęściarz", ale bardzo filmów lubię, więc trudno jest mi wybrać :)
3. Ulubiona książka?
Było :)
4. Jakie miejsce wybrałabyś na wymarzone wakacje?
Jakieś ciepłe, egzotyczne i wprost nie z tej ziemi :3
5. Wolisz morze czy góry?
Kocham to i to :D
6. Czy masz jakiś ulubiony cytat?
Nie mam ulubionego
7. Co lubisz robić?
Było
8. Czy kolekcjonusz coś? Jeśli tak to co?
Ostatnio to kapselki od Tymbarka :p
9. Ulubiony wykonawca?
10. Ulubiony aktor?
Josh Hutcherson, Robert Downey Jr i Channing Tatum
11. Jakie masz plany na wakacje?
Było :)

Pytania Moniki B.
1. Twój ulubiony kolor?
Było
2. Ulubiony film?
Było :p
3. Ulubiona książka?
Było ;)
4. Twoje życiowe motto?
Nie mam
5. Piosenka jaką ostatnio słuchałaś?
Macklemore "Can't hold us"
6. Gdybyś miała pelerynę-niewidkę Harry'ego Pottera, jak byś ją wykorzystała?
Nie mam pojęcia
7.  Twoje ulubione zajęcie w wolnym czasie?
Słuchanie muzyki i tańczenie :D
8. Twój ulubiony rodzaj muzyki?
Słucham prawie wszystkiego prócz metalu i country
9. Jeśli słuchasz R5. Twoja ulubiona piosenka tego zespołu?
W sumie to ich na razie nie słucham, ale lubię "Here comes forever"
10. Ulubuony dzień w roku?
Urodziny :3
11. Gdzie chciałbyś mieszkać?
Było :)

Pytania Rydelicious:
1. Masz zwierzę? Jeśli tak to jakie?
Jamnik króliczy <3
2. Ulubiony zespół?
Nie mam ulubionego
3. Ulubiony serial?
Było :)
4. Co zrobiłabyś gdybyś była Laurą Marano przez jeden dzień?
Chciałabym poznać wszystkich znanych aktorów, scenarzystów itp i zagrać na scenie
5. Jaki film ostatnio oglądałeś?
"Poradnik pozytywnego myślenia"
6. Ulubiona pizza?
Pepperoni
7. Czy płakałeś kiedyś ze śmiechu?
Oczywiście :D
8. Jesteś tolerancyjna?
Tak
9. Jesteś z natury optymistą, realistką czy pesymistką?
Na pograniczu między optymistką a realistką :D
10. Chciałabyś mieć tatuaż?
Nie
11. Jaką cechę cenisz sobie najbardziej u ludzi?
Szczerość

Moje nomimacje:
1. http://dangerous-crime-of-r5.blogspot.com
2. http://pamietnik-ally-dawson.blogspot.com
3. http://auslly-kochamcie.blogspot.com
4. http://lulaallyiaustin.blogspot.com
5. http://here-comes-forever.blogspot.com
6. http://takethatchance.blogspot.com
I to chyba wszystko. Chyba więcej nie czytam, a byłoby nie fair nominować bloga nawet go nie znając. A gdybym mogła to bym nominowała wszystkich, którzy nominowali mnie :3

Moje pytania:
1. Ile masz lat?
2. Twoja ulubiona książka/trylogia/saga?
3. Ulubiony autor?
4. Dlaczego zaczęłaś pisać? Wiąże się z tym jakaś historia?
5. Ulubiony film?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Ulubione żeńskie imię?
8. Co najbardziej lubisz czytać?
9. W jakim mieście mieszkasz?
10. Ulubione męskie imię?
11. Chciałabyś mieszkać gdzieś za granicą? Gdzie?

Wybaczcie, że tak późno udostępniam to wszystko, ale nie miałam internetu, a później tyle się tego nazbierało... :p

A co do bloga. Pewnie już nie możecie się doczekać, co nie? Mam nadzieję, bo będzie się działo :D
Kocham was! :*

3 komentarze: