czwartek, 12 grudnia 2013

PYTANIE i Odpowiedź :)

Siemanko!!! :D
Tak sobie pomyślałam, że pod tym postem możecie zadać mi pytania, na które chcielibyście znać odpowiedź. Mogą być na jakikolwiek temat. Po prostu jeśli macie np. potrzebę zrozumienia czegoś w opowiadaniu (bo może nie ujęłam czegoś zbyt jasno) to pytajcie. Spróbuję na nie odpowiedzieć :) Możecie mnie także pytać np. skąd pomysł na...?
Tylko jeśli spytacie o coś co będzie związane z przyszłymi rozdziałami to mogę nie odpowiedzieć, bo wolę wam moich zamiarów tak szybko nie zdradzać xd
Nie wiem czy w ogóle macie jakieś pytania, ale jeśli tak to mam nadzieję, że ktoś tu napisze i zapyta mnie o coś, jeśli chce. Zachęcam!! :D

27 komentarzy:

  1. Hm? Pytanie tak? O! Czy Dallas był z Kirą za nim umówił się z Ally? Wtedy była z Austinem. Bo nie wiem...
    Claudia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dallas zaczął być z Kirą, gdy ona dawno zerwała z Austinem :)

      Usuń
  2. Zapytam prosto z mostu: kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D jeszcze nie wiem, dopiero zaczynam pisać. Jeżeli dobrze pójdzie to w sobotę :) bo jutro. to raczej nie... :/

      Usuń
  3. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie to muzyka i otaczający mnie świat. Trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ, gdy siadam do pisania to pisze i pisze niemyśląc o niczym innym. Jednak zawsze, gdy pisze towarzyszy mi muzyka :)

      Usuń
  4. To wreszcie jak przebiegała relacja A&A do teraz i jak to teraz wygląda?
    Się pogubiłam, hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak: Austin jest załamany - dziewczyna, którą kocha powiedziała, że go nienawidzi. Ally - dopiero co przypomniała sobie wydarzenia sprzed dwóch miesięcy. Na razie ma mętlik w głowie, ale przecież uczucia nie znikają tak po prostu, pomimo że dopiero one odżyły po długim czasie 'niepamięci' :)

      Usuń
  5. Czy na koniec Twojego opowiadania bedzie Auslly jako para bo jau nwm... bo przyznam szczeze ze trudbo bedzie teraz ich polaczyc xD ale wieze w Ciebie ze dasz rade bo My chcemy Auslly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się o nic, wszystko się poukłada i mam nadzieję, że ucieszy was koniec mojego opowiadania :)

      Usuń
  6. Pytanie: czy "auslly" to się czyta "asli" czy "osli" bo ja mówię "asli" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Austin - "Ostin"
      Ally - "Ali"
      Austin+Ally=Auslly - "Osli" ;)

      Usuń
    2. O popatrz, ja zawsze czytalam "Ałsli " lub "Ausli" xD teraz wiem ze chyba zle

      Usuń
  7. Czy jeszcze kiedykolwiek Austin będzie z Ally? Tak mnie to interesuje... Jestem strasznie ciekawa jak masz zamiar ich połączyć... Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce niczego zdradzać, ale ja pragnę, aby moje opowiadanie miało pozytywne zakończenie. nic nie obiecuję, bo sama jeszcze do końca nie wiem jak to zrobię :p ale już niedługo się dowiesz, bo opwiadanie powoli dobiega końca :(

      Usuń
    2. bardzo sie ciesze... czytam twojego bloga od samego początku i strasznie mi sie podoba. piszesz świetne opowiadania... czekam na nexta i powodzenia w dalszym pisaniu :)

      Usuń
  8. 1. jaki lubisz kolor?
    2. ile masz lat?
    3. masz jakieś zwierzę jak tak to jakie?
    4. co lubisz robić na codzień ?
    5.jaki lubisz rodzaj muzyki?
    6. masz rodzeństwo?
    7. masz fejsa?
    8. jakim jesteś typem?
    9.jakiego aktora lubisz?
    10 co lubisz jeść(moga być słodycze ;D)
    11 co skusiło cię do napisania bloga
    to na tyle wiem że głupie no ale coż pozdr/ola.f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Szary, czarny, kremowy i beżowy
      2. 17 ;)
      3. Mam najcudowniejszego psa na świecie :)
      4. Słuchać muzyki, spotykać się z przyjaciółmi, oglądać jakieś amerykańskie/brytyjskie seriale/ filmy
      5. Rap, Rock, Pop i Soul
      6. Tak, siostrę
      7. Tak
      8. Jestem otwarta na nowych ludzi, lubię zawierać nowe znajomości :) (nie wiedziałam o co ci dokładnie chodzi xd)
      9. Robert Downey Jr, Channing Tatum, Josh Hutcherson, Jennifer Lawrance, Sandra Bulock -za dużo ich, aby jednego wymienić :p
      10. WSZYSTKO, serio. Ja i jedzenie tworzymy idealny związek :D
      11. Zaczęłam czytać inne blogi po tym jak zainteresował mnie serial A&A. Na początku podpowiadałam innym blogerom w ich opowoadaniach, a potem postanowiłam, że sama taki założę. Chciałam na początku zobaczyć czy ktokolwiek by czytał to co wymyślę. Gdy założyłam bloga, nie wiedziałam nawet jak moje opowiadanie się potoczy :p
      To chyba tyle xd

      Usuń
    2. dzięki za odp a w 8 o to chodziło :D ola.f

      Usuń
  9. Ej co jest miał być dzisiaj next :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj nie będzie niestety, jeszcze pisze :/ moż uda mi się jutro :)

      Usuń
  10. Bedzie dzisiaj next?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie :) dajcie mi 30 minut, bo muszę dokończyć xd

      Usuń
  11. Hej Zuza!
    Pomogłabyś mi pisać bloga o Auslly?
    Zaglądaj: http://austiniallly.blogspot.com/
    Jeśli tak to pisz: jessica.folcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę się doczekać ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy kolejny kocccvhbhham.?.????

    OdpowiedzUsuń