wtorek, 24 grudnia 2013

MERRY CHRISTMAS <3

Kochani moi!
W ten cudowny dzień życzę Wam wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku! Aby wszystkie Wasze marzenia i pragnienia się spełniły i, byście spędzili ten czas w rodzinnym gronie :) Życzę Wam szczęścia, radości, uśmiechu każdego dnia, weny (dla wszystkich pisarzy :D) i cierpliwości do mnie i moich rozdziałów :P

Dużo zdrowia i radości
w twoim domu niech zagości
i prezenty i śnieg biały
by te święta urok miały,
dzbanek miodu, litr wódeczki (bądź Piccolo xd),
by odrzucić twe smuteczki
i sto latek na dodatek,
by smaczniejszy był opłatek.
By spełniło się choć jedno z twoich marzeń,
dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń!
WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! :D

4 komentarze:

  1. Dziękuję ♥ I wzajemnie :) Wesołych Świąt i wystrzałowego sylwka :* A i rozdział niesamowity . Zaskoczyłaś mnie tym , że Dallas postrzelił Hana . Koszmar , ale błagam niech ona przeżyje :) Dallas i Kira trafią za kratki , Austin i Ally będę razem , tak samo jak Dez i Trish <3 Kocham twojego Bloga ♥ Czekam na nexta , a tak właściwie kiedy next ? Rozpisałam się XD Na koniec swojego koma zapraszam Cię na mojego bloga :
    http://ross-laura-i-ich-polska-historia.blogspot.com/
    Jeszcze raz Wesołych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje i nawzajem. :** Duzo weny zycze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie !!! Mam pytanie założyłam ostatnio bloga i zbytnio nie rozgarniam jak się robi podstrony, czy mogłabyś mi pomóc ???
    A poza tym zapraszam na bloga http://austin-i-ally-zycie-jest-tylko-jedne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń