poniedziałek, 30 września 2013

To od was zależy :P

Siemka kochani! ;*
Mam dla was pewną...hmm... propozycję? Układ? Nie wiem jak to ubrać w słowa... No dobra, w skrócie chodzi o to, że jestem w trakcie pisania nowego rozdziału, który w miarę szybko mi idzie (YEAH!), ale z tego co widzę wyjdzie on trochę długi. Może nawet najdłuższy z tych wszystkich rozdziałów? Mam takie wrażenie, dlatego zastanawiam się czy podzielić go na dwa rozdziały? Przez to jeden rozdział wstawie szybciej ALE będzie on krótki... Dlatego pytanie: Czekacie na długi rozdział czy chcecie dwa rozdziały, ale krótkie? Chce powiedzieć, że ten dłuższy wstawiłabym dopiero za dwa dni. Więc decyzja należy do was.
To od was zależy :P
Kocham i miłego wieczoru!! <3

11 komentarzy:

  1. dłuższy lepszy, bo będziesz mogła wstawić wszystko razem, a nie kombinować czy coś ja wole jeden dłuższy co z tego że trzeba czekać lepiej poczekać będzie lepszy efekt i rezultat

    OdpowiedzUsuń
  2. Dłuższy zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dłuższy :)
    jesteś wspaniała :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dłuższy. Dwa dni wytrzymam:0

    OdpowiedzUsuń
  5. Dłuższy :*
    Anonimek ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 1oo% wolę dłuższy, jestem cierpliwa xD I tak umieram z ciekawości, ale dwa dni szybko zlecą ;)
    ~Kasia<3

    OdpowiedzUsuń
  7. dawaj długi pliss

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawaj dłuzszy . poczekamy :P

    OdpowiedzUsuń