środa, 4 września 2013

Ogłoszenie!!! :)

Siemka :*
Słuchajcie jeżeli chodzi o nowy rozdział to dodam go jutro po południu albo dziś wieczorem. Więc wiedzcie, że nie zapomniałam o prowadzeniu tego bloga, a wręcz przeciwnie!
Wiecie, że ciężko jest prowadzić bloga z opowiadaniami, a już w szczególności w trakcie roku szkolnego (najlepiej zrozumieją mnie tu inni blogerzy). Lecz pamiętajcie także, że w liceum ciężej jest to robić. Już nie wspomnę, że to kolejny rok... :( drugi dzień szkoły, a ja już mam zadaną prezentację z angielskiego, wszelkie prace domowe, a jutro mam zaliczenie z geografii. Piszę o tym, abyście byli wyrozumiali i cierpliwi ! :) Mam nadzieję, że nadal będzie tyle komentarzy, a nawet i więcej! <3 I że z chęcią będziecie odwiedzać mojego bloga.
Kocham i miłego dnia!!!
Jesteście wspaniali! :* <3

5 komentarzy:

  1. O raaaany weś mnie nie straaasz D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak to jest.
    Mam nadzieję,że napiszesz kolejny rozdział nie długo,czekam i współczuję z nauką.
    I jeżeli będziesz miała czas to zapraszam na mojego bloga : http://you-can-come-to-me-love.blogspot.com/
    i bym bardzo prosiła o komentarze po przeczytaniu to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na twoje rozdziały warto czekam i cały rok ;*** Nie mrtw się początek jest zawsze trudny ale potem zobaczysz że będzie lepiej i dasz rade ( mówie o szkole oczywiście ;) ).
    Wikisss ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo,że jestem dopiero w gimnazjum to wiem jak to jest.
    Dziś już miałam zadania z matematyki i angielskiego(co oczywiście jest proste no,ale i tak liczy się to jako zadanie domowe.
    Nawet jakby nowy rozdział pojawił się dopiero za pół roku to i tak będę czytać twojego bloga i zawsze,ale to zawsze będę go komentować.
    Z niecierpliwością czekam na next!
    Natka =3

    OdpowiedzUsuń