niedziela, 23 czerwca 2013

Notka :(

Wybaczcie, że tak dawno nie pisałam i nie dodawałam nowego posta. Bardzo przepraszam :( Ale uwierzcie mi, że udar słoneczny oraz całe poparzone ciało nie pomagają w pisaniu :'( Mam dla was jedną małą, ale dobrą radę: Nigdy nie chodźcie ze znajomymi na plażę bez kremu do opalania ;) Jeżeli to zapamiętacie to ułatwicie sobie życie. Wiem, że jest to oczywiste, ale jak widać możliwe.
A wracając do bloga to mam nadzieję, iż niedługo wstawię nowy rozdział, ponieważ jestem w trakcie jego pisania :)
Bawcie się dobrze, bo już prawie są wakacje :D Bardzo się cieszę, że to już prawie koniec, a wy? Obyście lepiej zaczęli tegoroczne wakacje niżeli ja :'(
Całuje! :*

2 komentarze:

  1. Współczuje.
    Z przypuszczenie wiem, że bardzo to boli, ale nigdy tego nie doznałam na własnej skórze, więc nie mogę zbytnio oceniać.
    Mam nadzieję, że nowy rozdział wstawisz jeszcze dzisiaj.
    Pozdro-Crystal

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj doskonale wiem co czujesz .
    Mam nadzieję że rozdział będzie już niedługo .
    Pozdrawiam
    ~OluSia

    OdpowiedzUsuń