sobota, 15 czerwca 2013

2 Months :3

Witajcie!
Nie wiem czy wiecie i pamiętacie, ale dziś mijają już DWA miesiące od kiedy dzielę się z wami moimi wypocinami :P Ja bardzo się cieszę, iż mogłam spędzić z wami tyle czasu i mam nadzieję, że wy również jesteście z tego zadowoleni :) Chce wam bardzo podziękować za wasze wszelkie komentarze, które pozostawiliście pod moimi rozdziałami. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jeszcze jakiś czas ;) Jesteście moją motywacją! I wierzę, że jeszcze chwilę nią pozostaniecie :*
Kocham was za wasze wsparcie i miłe słowa! Mam nadzieję, że będziecie się cieszyć z kolejnych rozdziałów mojego opowiadania :3
A teraz macie pare zdjęć naszych bohaterów!

I jeśli możecie to opowiedzcie o swoich wrażeniach dotyczących mojego bloga ;)

2 komentarze:

  1. 2 miesiące ♥
    strasznie lubię twojego bloga ;3
    masz świetne pomysły :)
    Lubię czytać jak trzymasz nas w niepewności, albo opisujesz tak emocję jakbyśmy to my byli tymi bohaterami. jesteś wspaniała ;)
    Dodaj jak najszybciej kolejny rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. To już 2 miesiące...
    Podobnie jak Weronika strasznie lubię twojego bloga.
    Twój styl pisania, niepewność, strach, szczęście, radość, smutek-wszystkie te uczucia potrafisz nam opisać tak że my je odczuwamy i to najbardziej lubię.Gdybym miała wymieniać zalety tego bloga to bym musiała nie spać całą noc.
    ~Do następnego rozdziału =>

    OdpowiedzUsuń