czwartek, 2 maja 2013

Pomożecie? :)

Witam was!
Słuchajcie, wiem że czekacie na następny rozdział i jestem pewna, że jesteście ciekawi co się dalej wydarzy, ale jest pewien problem... Nie wiem co napisać. Chodzi o to, że mam wiele pomysłów na zemste Dallasa, ale jakoś nie wiem jak to wszystko zacząć. Dlatego chciałabym was poprosić o pomoc: pomóżcie mi coś wymyśleć- PISZCIE swoje pomysły, oczekiwania i pragnienia, a może coś mnie zainspiruje i napisze coś co WY chcecie :D
Jeśli mi pomożecie to będę wam bardzo wdzięczna!
Całuje! :*
A to małe zdjęcie z poza planu Austin&Ally ;)

11 komentarzy:

  1. hmmm oczekaiwanie happy endu może być zbyt dalekie xd no ale na to licze ale to twoje opko
    hmm zemsta powinno to być coś innego nic klasycznego jak np. pocałowanie Ally albo wynajęcie jakiejś dziewuchy do rzucenia się na Austina, porwanie raczej też nie myślałam o jakimś wypadku i Ally straciłąby pamięć i Dallas by jej wmówił że Austin Dez i Trish jej coś tam zrobili ale nie wiem czy to jest dobry pomysł xd ak coś mi "genialnego" wpadnie to powiem xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pomysł niewidzialnej ze straceniem pamięci. Dallas mógłby jej wtedy powiedzieć że jest jej chłopakiem i że Austin,Dez i Trish są jej wrogami a pamięć wróci jej po pocałunku z Austinem. Oczywiście zanim dojdzie do pocałunku przyjaciele będą próbowali różnych sposobów na to aby z nią porozmawiać i przywołać dawne wspomnienia ale Dallas stara się cały czas nie dopuszczać ich do Ally. Gdy Dallas zostawia dziewczynę na chwile samą w parku na ławce, Dez korzysta z okazji i daje Allyson nagranie na którym świetnie bawi się z przyjaciółmi.Brunetka nie wie co o tym myśleć bo każdy twierdzi coś innego. Dallas że nagranie jest zmontowane a tamci że to prawda i że to on ją oszukuje. Dziewczyna nie wie co zrobić i postanawia spotkać się z Austinem na jego prośbę i tam odzyska pamięć.
    Dobra tyle wymyśliłam tak na szybko ale jeśli mi coś przyjdzie do głowy to dopisze ;p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest świetne! ja nic nie mogę wymyślić ;) W moim opowiadaniu też - mój mózg przestał pracować ;P
      ~JulkaXD

      Usuń
    2. Jakbyś chciała aby pomóc ci coś wymyślić wal śmiało =)

      Usuń
  3. Mi się bardzo podobają pomysły na górze. Jeszcze dodam, że Ally mogła by zaczącz coś podejrzewać i na samym początku kiedy Dallas powie, że jest jej chłopakiem ona nie była by do końca przekonana, bo nic by do niego nie czuła. Taki dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo wam dziękuje za to, że mi pomogłyście! :* Powiem wam, że bardzo prawdopodobnie skorzystam z waszym pomysłów :D aleee oczywiście dodam także swoje, więc nie myślcie, że już wiecie co będzie dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z drugiej strony szkoda ze ich połączyłaś już bo tak to byś mogła budować napięcie do samego końca :P wiesz jakieś scenki itp. chyba że po tym zaniku jakoś to wplączesz xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym jeszcze tylko dodała jakiś dramat do tego całego opowiadania.Nie wiem,może np:śmierć lub zdrada,ale i tak zgadzam się z komentarzami u góry.Cóż,wybór należy do ciebie.
    Ps.Kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje ze uda mi sie jutro wstawic :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie miej nadzei tylko bądź pewna 11001010100101001 procentowo :D

    OdpowiedzUsuń