wtorek, 7 maja 2013

Couples&Careers


Heeej!
Jeszcze nie wstawiam nowego rozdział;u, bo jest nieskończony, ale chciałam was poinformować, iż; nowy odcinek Austin&Ally jest już dostępny na yt! :D Oczywiście mam tu na myśli odcinek Couples&Careers. Jest on dostępny tylko i wyłącznie w języku angielskim oraz jakość tego filmiku nie jest doskonała, ale lepsze to niż nic :) Pamiętajmy też, że ten odcinek wyszedł 5 maja i dopiero dziś pojawił się w internecie. Wiecie o jakim odcinku mówię? Jeśli nie to tu macie promo:

Jaka jest wasza ulubiona postać z serialu Austin&Ally i dlaczego? :D

8 komentarzy:

  1. Oglądałam ;)
    Oj, ciężkie pytanie... Loffciam wszystkich ;)
    Ale jakbym miała wybierać... Nie wiem, może Dez...? Jest strasznie śmieszny ;P
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że oglądałam : )
    A co do pytania, nie mogłam bym wybrać ulubionej postaci z A&A, ponieważ Koffam wszystkich! ♥
    PS. Czekam na rozdział . < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już oglądałam.Odcinek był rewelacyjny.Co do pytania to myślę,że...wszyscy.Nie mogę wybierać,ponieważ darzę sympatią wszystkich tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam i było śmieszne. Co do pytania... Nie mam pojęcia! Lubię wszystkich. Ale Dez jest mega śmieszny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą zaczęłam czytać twojego bloga i... WOW
    Opowiadanie genialne, a ty zdecydowanie masz talent!
    Nie moge się doczekać nexta. Błaaagam wstaw jak najszybciej!!
    A co do pytania to nie mam pojęcia. Lubie wszystkich.
    A odcinek bisty, jak każdy
    Pozdro i jeszcze raz' dawaj szybko nexta!!
    Adzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :* cieszę się, iż uważasz, że mam talent, chociaż ja sama myślę, że to mi nie wychodzi.

      Usuń
  6. Możliwe, że dziś wieczorem. a jak nie to jutro po południu :)

    OdpowiedzUsuń