środa, 15 maja 2013

Mała rocznica :3

Witajcie!
Chciałam was poinformować, że mój blog ma już równo MIESIĄC! :D   Nie wiem jak wy, ale ja bardzo się cieszę, że mogę wstawiać tu moje opowiadania. W pewnym rodzaju mogę się spełnić i gdzieś pokazać moją wizję. I jestem szczęśliwa, że jest to właśnie to miejsce, mój blog :) Dziękuję wam za te prawie 3 tys wyświetleń! Może to dla niektórych mało, ale mi daje to świadomość, że codziennie wchodzi około 100 osób - a to jest bardzo motywujące :D   Z okazji tej małej rocznicy wstawię parę zdjęć, które zbierałam od paru dni :3  
Jak coś to posiadam jeszcze parę takich zdjęć, ale pokażę wam trochę później :*

I małe pytanko! Lubicie mojego bloga? Tak szczerze. Powiedzcie dlaczego lubicie albo nie lubicie.
Całuję! :*

10 komentarzy:

  1. Lubię, bo masz bardzo fajny styl pisania :)
    I ja też się cholernie cieszę, że mogę czytać Twoje opowiadanko :D
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie, bo masz super styl pisania, fabuła genialna, pozatym lubie wszystko co ma w sobie wyrazy: Austin, Ally, Ross, Auslly, Raura, opowiadanie-twój blog ma w pakiecie kilka rzeczy z tej listy, więc...
    PS
    Gratuluje ilości wyświetleń! Na moim blogu nigdy tyle nie będzie... dla mnie ta liczba to monstrum
    2. Ps
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię twojego bloga (czytaj dalej) ja go kocham! Dużo weny życzę i czekam na next:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm lubić czy nie lubi,ć oto jets pytanie xd
    Jak czytam to lubię chyba logiczne :P :P
    Dopóki będę w stanie to będzie przeze mnie czytany i odwiedzany regularnie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wam bardzo za te opinie. miłe opinie :D na prawde ciesze sie, że pisze te opowiadania, a jeszcze bardziej mnie raduje, że to wy się cieszycie, że je pisze :)
    DZIĘKUJĘ, dzieki tym komentarzom, aż chce się pisać dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubie twojego bloga ja go KOCHAM . Zapraszam na mojego bloga http://austinially-opowiadania.blogspot.com
    dopiero zaczynam i było by mi miło gdyby ktoś zajrzał i skomętował

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię twojego blooga, bo jest baaaaaaaaaaaardzo ciekawy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. a my dziękujemy Tobie, że dodajesz tak wspaniałe opowiadanie i dzielisz się z nami swoją wizją:)) przy okazji zapraszam na moje opowiadanie o Auslly : http://amahz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog świetny. :) Myślę, że najlepszy jakiego do tej pory czytałam. :) Masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń