poniedziałek, 14 października 2013

NOWY BLOG? :o

Siemanko! :*
Chciałam was powiadomić, że niedługo ten blog dobiegnie końca :'( Ale jeszcze pare rozdziałów będzie, więc spokojnie ;)
ALE... Tak sobie myślałam ostatnio o tym, aby założyć nowego bloga. Zaskoczeni? Ja jestem. Ta decyzja jest spontaniczna, ponieważ myślałam o tym, ale nie brałam tego na poważnie. Długo nad tym rozmyślałam, brałam pod uwagę plusy i minusy. Mam szkołę i ciężko będzie mi pisać, ale po dłuższym zastanowieniu uznałam, że bardzo lubię pisać i wasze komentarze sprawiają mi taką radość, że nie potrafię na razie przestać. Może kiedyś... ale nie teraz :)
Dlatego chciałam was poinformować, że mój drugi blog byłby o Rossie, R5 no i o dziewczynie imieniem Ronnie. To byłaby ich historia, nie Raury. Wiem
wiem, większa wasza ilość wolałaby właśnie czytać o Rossie i Laurze, ale ja postanowiłam stworzyć coś nowego. Bo przecież jest wiele blogów poświęcone tej parze :) Ja chce, żeby było to coś oryginalnego...
Powiedzcie mi po prostu kto z was będzie go czytał. Chce wiedzieć czy zostaniecie ze mną czy z końcem tego bloga się pożegnamy :(
Czekam na szczere opinie i odpowiedzi.
Całuję! :*
xoxo

24 komentarze:

  1. Pisz o RAURZE !!! proszę :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie o Rurze chyba będziemy musiały się pożegnać

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko będę czytać, ja też kocham raure ale ty świetnie piszesz i mam zamiar cię wspierać *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że wiele fanów woli Raurę. Czy zauważyłaś, że innych blogów mało kto czyta? Ja mimo iż kochom Raurę całym sercem, nadal będę cię czytać, jednak będziesz musiała pogodzić się z utratą wielu fanów. Czemu? Były już dziewczyny, które próbowały tak jak ty odejść od "tradycji" i stworzyć coś nowego, ale im się to nie udało, ponieważ fanki ów sławnej pary nie mogły wyobrazić sbie Rossa z inną. Ja będę ciebie czytała, ponieważ nie wyobrażam sobie życia bez twoich rozdziłów, lecz musisz pamiętać, że z nowym blogiem, który będzie odskocznią, będą wiązały sie spore konsekfencje :( Lecz to twoja decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczerze mówiąc wolałabym o Raurze:) Jak dla mnie jest to ciekawsze i na pewno bym Cię czytała, bo świetnie piszesz :D ale jak wyżej: to Twoja decyzja:) czekam z niecierpliwością na nowy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeeey, nie będziesz pisała bloga o Raurze <3
    Tylko błagam niech główna bohaterka nie będzie z Rossem, bo to już dla mnie nudne i oklepane :< Praktycznie na każdym blogu o R5 tak jest :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Szczerze to ja już mam dosyć Raury! Ciągłe klepanie że Laura i Ross do siebie pasują jest bezcelowe. osoby kibicujące Raurze tak naprawdę nie znają ów gwiazd i nie wiedzą czy naprawdę pasują do sb. Eh...

      Usuń
  7. Hejko ! Oczywiście , że będę czytać twojego nowego bloga , kocham tego i uważam , że jest świetny , 2 blog będzie równie dobry jak i ten . Cieszę się , że będzie coś innego niż Raura lub Auslly , kocham te pary ,ale trochę się nudzi bo są miliony blogów o nich ... Czekam , na twój drugi bloog <3 POZDRAWIAM
    Ps . Kiedy będzie next na tym blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam i chce czytać do końca

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kocham Raure, ale będzie mi się trudno pożegnać z twoimi opowiadaniami powiem szczerze jak będzie fajna historia to będę czytać, a jak nie to nie, ale mnie bardzo trudno przekonać do czegoś nowego. POWODZENIA! Jak by ci nie wypaliło z tym drugim blogiem o INNEJ HISTORII to możesz spróbować pisać o Raurze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz ja ogólnie sądze,że bd musiała też spotkać się z konsekwencją tego,że blog nie bd o Raurze.Szczerze to ja też bardzo kocham tą pare i nie potrafie czytać o innych parach,alee to twój wybór.Ja napewno zajrze bo lubie twoje rozdziały,nie są bezsensowne jak na niektórych blogach (: Ale mam nadzieję,że jeszcze to przemyslisz,bo ten blog o Raurze wyszedł ci naprawde świetnie i może odniosłabyś podobny sukces,alee jeżeli wolisz pisać o czymś innym to uważam,że każdy powinien uszanować twoją decyzje :*
    Anonimek ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie powiem bardzo mnie zdziwiłaś no i ja bardzo ale to bardzo kocham Raurę i nie obchodzi mnie czy kiedyś na prawdę będą razem czy nie, ja bardzo lubię o nich czytać i nie wyobrażam sobie żebyś ustawiała Rossa z inną dziewczyna no ale to jest twoja decyzja życzę ci żeby była trafna.No i też czasem na niego zajrzę ale nie obiecuje że często. SORY :(

    OdpowiedzUsuń
  12. To się żegnamy :(( !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma Raury nie ma mnie przepraszam ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jeśli będzie coś fajnego to zobaczymy. Fajnie jest wymyślać własne historie...jednak chyba musimy się pożegnać:( Na pewno nie przestawaj z pisaniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten blog jest świetny i na pewno następny też będzie. Świetnie piszesz i oby tak dalej. Możesz na mnie liczyć!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda że tego kończysz jest jednym z moich ulubionych blogów możesz założyć nowego ale on i tak nie przyniesie ci takiego sukcesu jak ten więc proszę przemyśl to.Jeśli założysz blog o Raurze masz moie wsparcie a jeśli nie to będziemy musiały się niestety pożegnać, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chcesz szczerze to ja raczej nie ;((

    OdpowiedzUsuń
  18. zobacz ile ludzi cie odwiedza, ile chce czytać , ile prosi o nexta nie zmarnuj tego...Zresztą zrobisz jak będziesz uważała ja nie mogę ci czegoś nakazywać najważniejsze żebyś tego doprowadziła do końca i zrobiła happy end.*** :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że będziesz kończyć z tym blogiem :( Ale na pewno będę czytać twój nowy blog. To prawda. Jest sporo blogów o Raurze i cieszę się, że spróbujesz czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. brak Raury przykro mi ale nie będę czytać!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam -------> http://lovee-aw.blog.pl

    OdpowiedzUsuń